Serdecznie zapraszamy Rodziców na spotkanie 12 marca 2013r.

 

Zaproszenie dla Rodziców

Serdecznie zapraszamy Rodziców na spotkanie, które odbędzie się 12 marca 2013 r. o godz. 16.30 w Zespole Szkół w Mycielewie.

Porządek spotkania:

  • Pedagogizacja na temat:
  1. Jak pomóc dziecku w nauce? Wzmacnianie motywacji do nauki.

Prelegent: pedagog PPPP Nakle

  • Spotkanie z wychowawcą klasy.

Rodzice dzieci oddziałów przedszkolnych proszeni są o przybycie na godz.15.30 na spotkanie z pedagogiem PPPP na temat gotowości szkolnej dziecka.

                                                                                       Dyrektor Szkoły

Zapisy do Punktu Przedszkolnego, Oddziałów Przedszkolnych i klasy I szkoły podstawowej

SZANOWNI PAŃSTWO

Dyrektor Zespołu Szkół w Mycielewie

informuje o ZAPISACH DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH, PUNKTU PRZEDSZKOLNEGO I KLASY PIERWSZEJ  Szkoły Podstawowej w Mycielewie

NA ROK SZKOLNY 2013/2014 zapisy przyjmowane są w sekretariacie szkoły                             od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-12.30 w terminie od 1 marca do 15 kwietnia 2013 r.

Przy zapisie Rodzic  zobowiązany jest posiadać następujące dokumenty i informacje:

• dowód osobisty

• nr PESEL dziecka

• Rodzice dzieci zameldowanych poza obwodem szkoły dodatkowo przedkładają akt urodzenia dziecka .

Spotkanie informacyjne dla rodziców dzieci punktu przedszkolnego odbędzie się 04 czerwca 2013 r.( wtorek) o godz. 16:30 w budynku szkoły.

Kartę zgłoszenia dziecka do szkoły można pobrać w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej szkoły.

Karta zapisu do oddziału przedsz.

Karta zapisu do klasy pierwszej SP

Karta zapisu do klasy I gimnazjum

Zasady rekrutacji do oddziału przedszkolnego Zespołu Szkół w Mycielewie

Kodeks 2.0

last-2pngW ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0 opracowaliśmy wspólnie z uczniami tzw. Kodeks 2.0. Wprowadza on w życie zasady korzystania z technologii komunikacyjno-informacyjnych w nauczaniu i uczeniu się.

1. Nie obrażajmy nikogo w sieci Internet. Uczniowie mają pamiętać, że w sieci obowiązuje netykieta. Najbardziej jednak ten punkt tyczy się portali społecznościowych, które dają uczniom nieograniczone możliwości umieszczania materiałów i ich komentowania.

2. Bądźmy bezpieczni w sieci. Nie podajemy swoich prawdziwych danych osobowych w sieci. W ramach Dnia Bezpiecznego Internetu w szkole co rok jest organizowane przedstawienie z treściami o niebezpieczeństwach czyhających w Internecie.

3. Podajemy źródła i autora informacji z Internetu. Prace opracowane przez ucznia w formie papierowej lub elektronicznej (prezentacja pp itp.) powinny zawierać autora i źródło pochodzenia.

4. Informacje z Internetu traktujmy krytycznie. Wielu uczniów aby odhaczyć zadanie z jakiegoś przedmiotu bezmyślnie kopiuje coś z Internetu. Nie wczytuje się i wierzy w to co znalazł w sieci. Często są tam rzeczy, które są zmyślone lub niefachowe.

5. Gry i strony dostosowujemy do wieku. Treści niedostosowane do wieku dzieci mogą przynieść wiele niekorzystnych powikłań.

6. Korzystajmy ze sprzętu komputerowego szkoły. Wszyscy nauczyciele mają wykorzystywać sprzęt komputerowy w czasie zajęć – głownie projektora i wizualizatora. Uczniowie mają swobodny dostęp do Internetu, sprzętu drukującego i komputerowego w zakresie prowadzonych zajęć, odrabianych zadań domowych lub projektów.

7. Dbajmy o sprzęt komputerowy.

Kodeks zawiesiliśmy w szkole na plakatach oraz na stronie internetowej szkoły – proszę go przestrzegać.

Koordynator projektu Wawrzyn Nowak