Lista uczniów wyróżnionych za wyniki w nauce w I semestrze 2012_2013
Dzień: 2013-02-27
Serdecznie zapraszamy Rodziców na spotkanie 12 marca 2013r.
Zaproszenie dla Rodziców
Serdecznie zapraszamy Rodziców na spotkanie, które odbędzie się 12 marca 2013 r. o godz. 16.30 w Zespole Szkół w Mycielewie.
Porządek spotkania:
- Pedagogizacja na temat:
- Jak pomóc dziecku w nauce? Wzmacnianie motywacji do nauki.
Prelegent: pedagog PPPP Nakle
- Spotkanie z wychowawcą klasy.
Rodzice dzieci oddziałów przedszkolnych proszeni są o przybycie na godz.15.30 na spotkanie z pedagogiem PPPP na temat gotowości szkolnej dziecka.
Dyrektor Szkoły
Zapisy do Punktu Przedszkolnego, Oddziałów Przedszkolnych i klasy I szkoły podstawowej
SZANOWNI PAŃSTWO
Dyrektor Zespołu Szkół w Mycielewie
informuje o ZAPISACH DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH, PUNKTU PRZEDSZKOLNEGO I KLASY PIERWSZEJ Szkoły Podstawowej w Mycielewie
NA ROK SZKOLNY 2013/2014 zapisy przyjmowane są w sekretariacie szkoły od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-12.30 w terminie od 1 marca do 15 kwietnia 2013 r.
Przy zapisie Rodzic zobowiązany jest posiadać następujące dokumenty i informacje:
• dowód osobisty
• nr PESEL dziecka
• Rodzice dzieci zameldowanych poza obwodem szkoły dodatkowo przedkładają akt urodzenia dziecka .
Spotkanie informacyjne dla rodziców dzieci punktu przedszkolnego odbędzie się 04 czerwca 2013 r.( wtorek) o godz. 16:30 w budynku szkoły.
Kartę zgłoszenia dziecka do szkoły można pobrać w sekretariacie szkoły lub ze strony internetowej szkoły.
Karta zapisu do oddziału przedsz.
Karta zapisu do klasy pierwszej SP
Karta zapisu do klasy I gimnazjum
Zasady rekrutacji do oddziału przedszkolnego Zespołu Szkół w Mycielewie
Kodeks 2.0
W ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0 opracowaliśmy wspólnie z uczniami tzw. Kodeks 2.0. Wprowadza on w życie zasady korzystania z technologii komunikacyjno-informacyjnych w nauczaniu i uczeniu się.
1. Nie obrażajmy nikogo w sieci Internet. Uczniowie mają pamiętać, że w sieci obowiązuje netykieta. Najbardziej jednak ten punkt tyczy się portali społecznościowych, które dają uczniom nieograniczone możliwości umieszczania materiałów i ich komentowania.
2. Bądźmy bezpieczni w sieci. Nie podajemy swoich prawdziwych danych osobowych w sieci. W ramach Dnia Bezpiecznego Internetu w szkole co rok jest organizowane przedstawienie z treściami o niebezpieczeństwach czyhających w Internecie.
3. Podajemy źródła i autora informacji z Internetu. Prace opracowane przez ucznia w formie papierowej lub elektronicznej (prezentacja pp itp.) powinny zawierać autora i źródło pochodzenia.
4. Informacje z Internetu traktujmy krytycznie. Wielu uczniów aby odhaczyć zadanie z jakiegoś przedmiotu bezmyślnie kopiuje coś z Internetu. Nie wczytuje się i wierzy w to co znalazł w sieci. Często są tam rzeczy, które są zmyślone lub niefachowe.
5. Gry i strony dostosowujemy do wieku. Treści niedostosowane do wieku dzieci mogą przynieść wiele niekorzystnych powikłań.
6. Korzystajmy ze sprzętu komputerowego szkoły. Wszyscy nauczyciele mają wykorzystywać sprzęt komputerowy w czasie zajęć – głownie projektora i wizualizatora. Uczniowie mają swobodny dostęp do Internetu, sprzętu drukującego i komputerowego w zakresie prowadzonych zajęć, odrabianych zadań domowych lub projektów.
7. Dbajmy o sprzęt komputerowy.
Kodeks zawiesiliśmy w szkole na plakatach oraz na stronie internetowej szkoły – proszę go przestrzegać.
Koordynator projektu Wawrzyn Nowak