1, 2, 3 w Bydgoszczy

11 czerwca 2015 r. klasy od 1 do 3 udały się na wycieczkę do Bydgoszczy.
Pani przewodnik zapoznała  nas z historią tego miasta, zobaczyliśmy makietę dawnego ogrodu, miniaturę zamku bydgoskiego. Zwiedziliśmy także piękny kościół (najstarszy w Bydgoszczy). Następnie udaliśmy się na Wyspę Młyńską gdzie dzieci miały okazję m.in. pobawić się na placu zabaw. Punktualnie w południe odbyła się zaplanowana wizyta w Muzeum Mydła i Historii Brudu gdzie wykonywaliśmy własnoręcznie pachnące mydełka. Jak legenda mówi  o 13:13 codziennie na Starym Rynku, przechodniom ukazuje się czarodziej Pan Twardowski, który swym  śmiechem i ukłonem wita się z ludźmi. My również o tej godzinie przywitaliśmy sie z nim. Kolejnym punktem naszej wycieczki po Bydgoszczy była wieża ciśnień, która mieści się przy wodociągach, na której to mieści się punkt widokowy na całą Bydgoszcz. Było to dla nas ogromnym przeżyciem, ponieważ widok jak i wysokość zapierały nam dech w piesiach. Później  grupami udaliśmy się na pyszne lody, aby ochłodzić towarzyszące nam w tym dniu emocje oraz na wyczekiwany rejs tramwajem wodnym po Brdzie. Pełni wrażeń w późnych godzinach popołudniowych powróciliśmy do domu.